Размер шрифта: больше или меньше

Должностные обязанности

 
Ұйғыр ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі” мемлекеттік мекемесінің қызметкерлері арасындағы лауазымдық міндеттерінің бөлінісі

 
 
Исмаилов М.М. – бөлім басшысы:
 
- Жалпы бөлім басқару;
- экономикалық талдау және дамудың негізгі бағыттарын ескере отырып болжамдар жасау;
- стратегиялық, орта мерзімдік экономикалық және бюджеттік жоспарлау жүйесін жүзеге асыру;
- инфрақұрылымды дамытудың негізгі бағыттарын айқындау, өнім өндіруді молайту мен экономиканы сауықтыруды ұйымдастыру жұмыстарын жүргізу;
- басым бағыттағы инвестициялар тарту, алынған несиелер мен қаржылай көмектерінің уақытылы қайтарылуына бақылау орнату;
- ауданның әлеуметтік-экономикалық дамуына барлық салалары бойынша талдау жасау;
- аудан дамуының жеке бағдарламалары мен стратегиялық жоспарларын, сонымен қатар ағымдағы, перспективалық және индикативтік жоспарларын құру;
- әлеуметтік-экономикалық даму орта мерзімдік жоспарының жобасын әзірлеу;
- азаматтар мен занды тұлғалардын өтініштерін қарау;
- бөлімге түскен қызметтік құжаттарды қарау;
- бөлім жұмысының регламентiн бекiтедi заңға сәйкес бөлім қызметкерлерiн қызметке тағайындайды және одан босатады;
- заңда белгiленген тәртiппен бөлім қызметкерлерiне тәртiптiк жаза қолданады және ынталандырады;
Бақылауда тұрған хат-хабарламалардың уақытысында жіберілуін бақылау.
- Құжаттар мен хаттардың өз уақытында орындалуына бақылау жасау;
- Дардамты селолық округтеріне жетекшілік ету;
 

 
Нусупбеков С – экономикалық даму сектор меңгерушісі:
 
- Ауданның әлеуметтік-экономикалық дамуының Орта мерзімді жоспарының орындалуы туралы әкімдік мәжілісіне қажетті материалдарды дайындау;
- Аудандағы мекемелерден айлық ,тоқсандық анықтамаларды жинақтау;
- жергілікті атқарушы органдармен бірге ауданды дамытудың жеке бағдарламалары мен стратегиялық жоспарларды құруды ұйымдастыру және олардың жүзеге асырылуын қадағалау, сол сияқты, ауданның әлеуметтік-экономикалық дамуының ағымдағы, перспективалық және индикативтік жоспарларын құру;
- ауылдық елді-мекендердің дамуының мониторингін жасау;
- мемлекеттік органдар мен әлеуметтік сала жұмыстарын үйлестіру;
- Аудандық салық комитетімен бірлесе отырып салық және басқада бюджетке төлемдердің өз уақытысында түсуін бақылау
- Ауданның аймақтардың әлеуметтік сыйымдылығын айқындау;
- Ауданның әлеуметтік-экономикалық паспортын әзірлеу;
- Даму бағдарламасы бойынша аумақтық мониторинг, және жедел есептілікті әзірлеу

 

 

 


 
Ашимова А. – бөлімнің бас маман - есепші:
 
- Қаржыландырудың жылдық жоспарын әзірлеу;
- Бухгалтерлік есеп жұмыстары;
- Қазынашылық бөлімі мен банкілермен бірлесе отырып жұмыс жүргізу;
- бөлімнің өз құзыры шеңберінде мемлекеттік мекемелер, ұйымдармен келісім шарттар жасау;
- Бөлімнің іс-сапар бұйрықтарын даярлау, іс-сапар парағын, жүргізушінің жолдамалық парағын беру және тіркеу,
- Бөлімнің бюджеттік өтінімдерін әзірлеу;
- мемлекеттік сатып алу комиссиясының жұмысына қажетті материалдар әзірлеу;
- Аудандық салық басқармасына бөлімнің тоқсандық және жылдық есебін әзірлеу;
- Аудандық статистика басқармасына бөлімнің айлық, тоқсандық және жылдық есебін әзірлеу;
- Аудандық қаржы бөліміне бөлімнің айлық, тоқсандық және жылдық есебін тапсыру;
- Бөлімнің штатық кестесін, тарификациялық тізімдерін әзірлеу;
- Дипломмен ауылға келген жас мамандарға берілетін кредит, көтерме ақыға керекті құжаттарды дайындау,сондай-ақ әкімдік қаулыларын дайындау.

 

 

 

 

 


 

Создано на платформе Alison CMS © 2011-2017. Авторские права защищены законодательством Республики Казахстан.
Дизайн и разработка сайта от компании Licon.